2014. július 12., szombat

Back

Sziasztok! 
Már régen nem voltam itt, nem jelentkeztem, és ez indokolható az olaszországi kiruccanásommal - meg azzal,hogy ellopták a telefonomat ott...-, másrészt azzal, hogy mindig van valami programom, így nehéz begépelnem a Greynesst, de igyekszem. Valószínűleg, holnap meg is kapjátok a 3. fejezet 1. részét (mivel sok kritikát kaptam arról, hogy hosszúak a bejegyzések)!
Addig viszont több dolgot is bejelentek:

  1. A mai nap folyamán kaptam két kritikát is, melyeket először nem értettem...majd utánanéztem, és rájöttem, hogy igazuk van!!! Fogalmam sincs, hogy aki eddig olvasta az 1. fejezetet, hogyan értette meg.... azt meg főleg nem értem, hogyan keveredtek össze a jelenetek. Minden össze-vissza volt, és hálás vagyok a kritikaíróknak, hogy megemlítették nekem, mert én sosem vettem volna észre. Amikor beillesztettem a Word-ből, azt hittem, minden rendben lesz. Na, most már minden rendben van, rendbe szedtem az 1. fejezetet, így erősen ajánlott az újraolvasása!!! Remélhetőleg, így már mindent meg fogtok érteni, de ha mégsem, akkor szóljatok! :)
  2. A blog megkapta legelső trailer-jét, amit nagyon nagyon köszönök Amy Richter-nek! Az előzetes kikerült oldalra is, megtekinthetitek! :) Szerintem nagyon jó lett.
  3. Én is készítettem egy előzetest a Greyness-nek, amiben az igazi szereplők jelennek meg, de ezt is nézzétek meg, mert szerintem sok mindent elárul, és ez életem első gif-es videója! Kritikákat! :D
  4. Nagyon sok embernek nem tetszett az előző design - amit meg is értek, mert nekem sem tetszett -, ami szintén életem első próbálkozása volt...Photoshop CS3. Azóta sokat fejlődtem....és remélhetőleg az új design többeteknek elnyeri a tetszését (legalábbis örülnék neki)
  5. Megvan az 1000 megtekintés! Feliratkozók száma: 5. Nagyon nagyon köszönöm Nektek! Tervben van valami meglepetés....de semmit nem szeretnék elárulni, amíg nem biztos. 
Köszönöm a figyelmeteket! :)
xx. Lexx

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az új design, ügyi vagy :) Köszi a "reklámot", jó volt olvasni :3 De... jöjjön már az a réész :D

    VálaszTörlés